Kupac može podnijeti pritužbu Prodavatelju na e-mail info@fireandstone.hr  ili poštom na adresu sjedišta Prodavatelja.

Prodavatelj čuva primljene pritužbe i obavezuje se na iste odgovoriti kupcu i postupiti po njima u najkraćem mogućem roku.

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, Kupac ima pravo na reklamaciju. Reklamacija se smatra valjanom ako odgovora uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. Kupac je dužan Prodavatelju vratiti proizvod u dogovorenom roku na dogovorenu adresu. Prodavatelj je dužan u roku 14 dana od primitka valjane reklamacije kupcu zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos.

Sve reklamacije zaprimaju se na email adresu e-mail info@fireandstone.hr ili poštom na adresu sjedišta Prodavatelja.

Posebnom regulativom Europske unije, od 15.2.2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju je moguće riješiti putem platforme kojoj možete pristupiti ovdje Europski Potrošački Centar :: ECC Croatia

To znači da ako naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete podnijeti na linku Europski Potrošački Centar :: ECC Croatia :: Rješavanje pritužbe.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.